طرح ویژه یک هیئت اصفهانی برای پوستر محرم/ ایران قرارگاه حسین‌ابن‌علی(ع) است

امروز جوانان مکتب حاج قاسم آموخته‌های خود از این مسیر را با ابزارهای مختلف از جمله هنر گره زده و در این راستا دست به خلق آثاری ماندگار زده‌اند که یکی از نمونه‌های آن را می‌توان در پوستر ویژه برنامه محرم یکی از هیئات اصفهان دید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها به هر گوشه ایران اسلامی این قرارگاه حسین‌ابن‌علی که نگاهی می‌اندازی، نشانی از دلدادگی به سالار شهیدان به چشم می‌خورد؛ حب حسین (ع) در میان ملت امام حسین (ع)، باعث شده تا در جای جای ایران اسلامی همگی زیر سایه بیرق عزای ایام محرم دور هم جمع شوند و لحظات نابی را رقم بزنند.

اما در میان خانواده ایران اسلامی، جای خالی علمدار حس می‌شود؛ او که می‌گفت: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.» همانی که فریاد «ما ملت امام حسینیم.» او بر دل دشمنان لرزه انداخته بود.

چهارمین سالی است که محرم فرا می‌رسد اما طنین نوای «لبیک یا حسین (ع)» او را نمی‌شنویم و برای شنیدن سخنانش در هیئت‌ها لحظه شماری نمی‌کنیم؛ حاج قاسم، سردار دل‌هایمان فدایی مسیر حسین (ع) شد اما مکتب او ماند و ما را با نام حسین (ع) پیوند داد.

امروز جوانان مکتب حاج قاسم آموخته‌های خود از این مسیر را با ابزارهای مختلف از جمله هنر گره زده و در این راستا دست به خلق آثاری ماندگار زده‌اند که یکی از نمونه‌های آن را می‌توان در پوستر ویژه برنامه محرم یکی از هیئات اصفهان دید:

طرح ویژه یک هیئت اصفهانی برای پوستر محرم/ ایران قرارگاه حسین‌ابن‌علی(ع) است

کد خبر 674719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.