عملکرد ضعیف روابط عمومی اقدامات مدیریت شهری را ابتر می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر کرج با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه شهرداری، گفت: به واسطه عملکرد روابط عمومی شاهدیم که فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط مدیریت شهری اطلاع رسانی درست و دقیق نشده است و بسیاری از مسائل ابتر مانده‌اند.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با قدردانی از عملکرد مدیریت شهری در مناسبت‌های گذشته، اظهار کرد: مدیریت شهری کرج در آئینی همچون عید غدیر سنبل مشارکت مردمی در برپایی جشن‌ها قلمداد می‌شد اما کوتاهی روابط عمومی در بازنشر فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته موجب شد تا آنطور که باید این مراسم به چشم نیاید.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ جشن محلی و خیابانی همزمان با عید غدیر در کرج برپا شد، افزود: آن چیزی که عیان بود فعالیت‌های کف میدانی بود، اما نقطه ضعف ما فعالیت روابط عمومی در انتشار اخبار، اطلاعیه‌ها و پای کار آوردن رسانه‌ها بود.

عضو شورای شهر کرج در ادامه با اشاره به اینکه ایام محرم در حال رسیدن است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه محرم نیز مدیریت شهری بتواند تبلیغات محیطی فضای شهری را آنطور که شایسته است، به انجام برساند.

وی از معاونت مربوطه درخواست برگزاری مراسم خیابانی، فراهم شدن بستر مناسب برای ایستگاه‌های صوتی و صلواتی کرد و ادامه داد: امیدواریم روابط عمومی بتواند بهتر و موفق‌تر وظیفه خود را انجام دهد. انتشار اخبار نباید توسط خود پرسنل و در صفحه‌های شخصی افراد بازنشر شود، بلکه نیاز داریم تولید محتوای مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

کد خبر 674711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.