دستگیری سارق تلفن‌های همراه شهروندان / خرده‌فروش موادمخدر با ۷ کیلوگرم مواد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری سارق تلفن‌های همراه شهروندان و پایان کار خرده‌فروش مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان خمینی‌شهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت انتظامی یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود سارق تلفن‌های همراه شهروندان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و از وی سه دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اضافه کرد: پلیس با افتخار، به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و از شهروندان نیز انتظار می‌رود هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهد.

پایان کار خرده‌فروش مواد مخدر

وی با اشاره به مأموریتی دیگر، گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر با هدف پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در سطح شهرستان خمینی‌شهر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از اقدام مجرمانه فردی در این خصوص مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ براتی ادامه داد: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی، هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن امنیت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 674706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.