اختصاص ۶۰۰ تن گوشت قرمز و شکر به هیئت‌های مذهبی استان مازندران

معاون استاندار مازندران از اختصاص گوشت قرمز و شکر با نرخ مصوب به هیئت‌های مذهبی استان خبر داد و گفت: این اقلام با نظارت فرمانداران توسط سازمان تبلیغات اسلامی و جهاد کشاورزی به هیئت‌های مذهبی تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن خیریانپور صبح امروز _ پنج‌شنبه بیست‌ونهم تیرماه _ با شرکت در رویداد استارت‌آپ ایده‌های خلاقانه و فناورانه که در سالن دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی در نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: ۱۹۹ تن گوشت قرمز و ۴۰۰ تن شکر با قیمت مصوب برای ایام محرم به منظور استفاده هیئت‌های مذهبی به شهرستان‌ها اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: این اقلام با نظارت فرمانداران و توسط سازمان تبلیغات اسلامی و جهاد کشاورزی به هیئت‌های مذهبی تحویل می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به رویداد استارت‌آپ ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه استفاده از فناوری‌های نوین را موجب ارتقا بهره‌وری و افزایش نرخ رشد اقتصادی استان دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان کردن تولید و خدمات موجب ارتقای کیفیت تولید، افزایش کمیت، کاهش هزینه‌ها و رقابت‌پذیر کردن محصولات صادراتی خواهد شد و ارتقای بهره‌وری و افزایش نرخ رشد اقتصادی را در برخواهد داشت.

خیریانپور بر ضرورت بهره‌گیری همه بخش‌ها و دستگاه‌ها از ایده‌های استارت‌آپ خلاقانه، حضور این بخش را در توسعه اقتصادی مازندران مهم ارزیابی و بر به‌کارگیری این دانش‌های نوین در استان تاکید کرد.

کد خبر 674643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.