۴۸ درصد اعتبارات حوزه کشاورزی مازندران جذب شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از جذب ۴۸ درصد اعتبارات حوزه کشاورزی این استان خبر داد و گفت: شیوه مناسبی برای جذب اعتبارات وجود ندارد و با این شیوه موجود موفق به جذب حداکثری اعتبارات نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن عنایتی کلیجی صبح امروز _ پنج‌شنبه بیست‌ونهم تیرماه، در جلسه جذب اعتبارات تملکی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اظهار کرد: شرایط جذب اعتبارات تملکی سازمان مناسب نیست و رشد معناداری نسبت به جلسه قبل نداریم.

وی افزود: اگر با هم همراهی و همکاری نداشته باشیم نمی‌توانیم در جذب اعتبارات موفق عمل کنیم و قطعاً در ارزیابی‌های درون استانی و وزارت متبوع جایگاه مناسبی را به دست نخواهیم آورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران خاطرنشان کرد: شیوه مناسبی برای جذب اعتبارات وجود ندارد و با این شیوه موجود موفق به جذب حداکثری اعتبارات نخواهیم شد.

عنایتی کلیجی اضافه کرد: در سرجمع اعتبارات استانی ۴۸.۳ درصد جذب ثبت شده است که قطعاً ارزیابی خوبی نیست و نشان می‌دهد اقدام مناسبی برای جذب اعتبارات انجام نشده است.

وی اضافه کرد: فرصت زیادی تا پایان سال مالی و جذب کامل اعتبارات نداریم و بنا نداریم اعتبارات را برگشت دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه میانگین جذب اعتبارات استان حدود ۵۵ درصد است، گفت: پایان تیرماه آخرین مهلت برای جذب اعتبارات توسط مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها است و از مردادماه با مدیرانی که در جذب اعتبارات عملکرد مناسبی نداشته باشند برخورد جدی خواهم کرد.

کد خبر 674637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.