از اهتزاز پرچم عزای حسینی در میدان بزرگمهر تا تسهیل امور هیئت‌های مذهبی

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان، اقدامات و فعالیت‌های این منطقه در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) را تشریح کرد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهتزاز پرچم عزای حسینی در میدان بزرگمهر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و آغاز مراسم عزای سرور و سالار شهیدان، آذین‌بندی و سیاه‌پوش کردن معابر و اماکن به‌صورت ویژه در دستور کار مدیریت منطقه چهار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ۴۵۰ میله پرچم، ۱۰ هزار متر ریسه پرچمی و ۱۵۰ پرچم ایستاده در سطح منطقه نصب و شست‌وشوی تکایا، مواکب و ورودی مساجد نیز انجام شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به هوشمندسازی و الکترونیکی شدن دریافت مجوز جهت مواکب و مراسم‌های در شهر اصفهان، هیئات مذهبی همکاری بسیار خوبی با شهرداری داشتند و حدود ۴۰ مورد درخواست مجوز در سامانه اصفهان من ثبت شده است.

وی اضافه کرد: روز سه‌شنبه، بیست‌وهفتم تیرماه، گردهمایی هیئت‌های مذهبی منطقه چهار در باغ غدیر برگزار شد که در این جلسه ۴۴ هیئت منطقه به‌همراه نمایندگان نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

از اهتزاز پرچم عزای حسینی در میدان بزرگمهر تا تسهیل امور هیئت‌های مذهبی

زمانی با بیان اینکه جلسه گردهمایی هیئت‌های مذهبی در راستای هماهنگی هیئت‌ها با شهرداری منطقه چهار و ارگان‌های دخیل در زمینه خدمات‌رسانی تشکیل شد، گفت: مباحث مطرح شده در این جلسه مواردی از قبیل خدمات شهری، موارد ترافیکی، ایمنی و انتظامی بود.

وی افزود: منطقه چهار شهرداری اصفهان برای همکاری و تسهیل امور هیئات مذهبی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و در این راستا اقلامی از قبیل سطل و کیسه زباله و مواد شوینده تهیه خواهد شد و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

کد خبر 674586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.