مسئله دفع فاضلاب شهر خسروی ریشه‌ای حل شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مسئله دفع فاضلاب خسروی باید به صورت ریشه‌ای حل شود، گفت: تخلیه فاضلاب و تردد کامیون‌ها در ایام اربعین زیبنده نیست و مشکلاتی را برای زوار ایجاد می‌کند؛ لذا انتظار می‌رود این مشکل به صورت پایدار رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی در نشستی که با معاون وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات مخصوص اربعین در حوزه صنعت آب و برق در استان کرمانشاه و به ویژه در مرز خسروی انجام شده است که جای تقدیر دارد و تنها چند مورد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بحث دفع فاضلاب خسروی باید به صورت ریشه‌ای رفع شود، افزود: تخلیه فاضلاب و تردد کامیون‌ها در ایام اربعین زیبنده نیست و مشکلاتی را برای زوار ایجاد می‌کند؛ لذا انتظار می‌رود این مشکل به صورت پایدار رفع شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: گلوگاه‌های چهارگانه فعلی در مرز خسروی باید تقلیل و مسیر تردد زوار تسهیل شود. سال قبل پیاده شدن زوار در سه راهی نصرآباد مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد کرده بود.

صحرایی تصریح کرد: در سفر وزیر کشور و معاون وزیر کشور تقاضای کاهش مسیر و ایجاد پارکینگ جدید در ورودی خسروی مطرح شد و در حال حاضر فرمانداری قصرشیرین در حال مذاکره برای تملک محل مورد نظر با هدف ایجاد پارکینگ است.

وی گفت: در صورت تملک و ایجاد پارکینگ در ورودی شهر خسروی نیازمند حمایت وزارت نیرو و تأمین آب و برق مورد نیاز هستیم تا پیاده‌روی زوار کوتاه شود و آن‌ها بتوانند به سرعت از مرز برای حضور در راهپیمایی اربعین خارج شوند.

کد خبر 674572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.