جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی رها شده در خیابان‌های شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: پاکسازی گروهی حاشیه جاده اسماعیل‌آباد، معابر، پیاده‌روها، لایروبی انهار و جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی رها شده در زمین‌های غیرمحصور توسط ماشین‌آلات شهرداری از جمله اقدامات انجام شده به منظور پاکسازی فضاهای شهری است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات آماده‌سازی پیاده‌روها بنا به درخواست شهروندان در ناحیه شهید بابایی در دست انجام است.

وی افزود: در این نوبت مرمت کفپوش پیاده‌روها در محله ملاصدرا انجام خواهد شد که در تردد آسان شهروندان و زیبایی منظر شهر نقش بسزایی دارد.

شهردار قزوین از استمرار عملیات مرمت جداول در سطح معابرِ ناحیه مهدیه خبر داد و خاطرنشان کرد: تخریب جداول فرسوده جهت اجرای مجدد در خیابان تعلیم و محله جانبازان در دست انجام است.

صباغی تصریح کرد: اجرای عملیات عمرانی تعریض و زهکشی باند کندرو جاده اسماعیل‌آباد در ناحیه شهری عظیمیه با پخش قلوه‌سنگ با هدف آماده‌سازی جاده برای اجرای روکش آسفالت و تسهیل در تردد ساکنان این ناحیه در حال انجام است.

وی با اشاره به تعویض و اصلاح جداول شکسته رفیوژ میانی بلوار ابوترابی، اضافه کرد: بخشی از جداول شکسته و فرسوده رفیوژ میانی بلوار ابوترابی جهت جلوگیری از هدرروی آب به بستر خیابان تعویض و ترمیم شد.

شهردار قزوین تاکید کرد: سال جاری اقدامات اساسی برای رسیدگی به وضعیت فضای سبز و جلوگیری از بیرون زدگی آب هنگام آبیاری بسترهای فضای سبز انجام شده و از جمله این فعالیت‌ها، ترمیم و تعویض بخشی از جداول شکسته و فرسوده بوده است.

صباغی از انجام عملیات مرمت جالیز و تعویض دریچه فلزی در ناحیه آزادگان خبر داد و گفت: به درخواست شهروندان و به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه عبوری و عابران، عملیات تعویض دریچه فلزی در چهارراه بازار و مرمت جالیز در محدوده خیابان بوعلی توسط پیمانکار ۱۳۷ معاونت خدمات شهری منطقه ۴ انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات ضربتی پاکسازی ناحیه منفصل شهری اسماعیل آباد انجام شد، افزود: حفظ پاکیزگی و تنظیف نواحی منفصل شهری همواره از اولویت‌های اساسی این سازمان محسوب می‌شود.

شهردار قزوین اظهار کرد: در همین راستا عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین در طرحی ضربتی پاکسازی ناحیه منفصل شهری اسماعیل آباد را انجام دادند.

صباغی خاطرنشان کرد: پاکسازی گروهی حاشیه جاده اسماعیل‌آباد، معابر، پیاده‌روها، لایروبی انهار و جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی رها شده در زمین‌های غیرمحصور این منطقه توسط ماشین‌آلات سازمان از جمله اقدامات صورت گرفته در اسماعیل‌آباد است.

وی تصریح کرد: عملیات چمن‌زنی و حاشیه‌زنی در عرصه‌های چمن‌کاری در راستای حفظ کیفیت، زیبایی و طراوت سطوح چمن کاری و ایجاد بستر یکنواخت، در بوستان‌ها، میادین و معابر شهری، عملیات چمن‌زنی و نگهداری عرصه‌های فضای سبز شهری به صورت مستمر در حال انجام است.

شهردار قزوین از ادامه لکه‌گیری و آسفالت معابر توسط ناحیه امامزاده (ع) منطقه یک خبر داد و گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین آسفالت شهروندان از ریختن فرآورده‌های نفتی روی آسفالت و رها کردن مواد شوینده در سطح آسفالت خودداری کنند.

صباغی اضافه کرد: پسماندهای ساختمانی رها شده در خیابان فلسطین توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره سه خدمات مدیریت پسماند شهرداری جمع‌آوری شد.

وی افزود: شست‌وشو و پاکسازی زیر پل‌های فلزی خیابان فلسطین با هدف جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره سه خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین به درخواست شهروندان انجام شد.

کد خبر 674542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.