منچسترسیتی علاقه‌مند به خرید ستاره بارسلونا

تیم فوتبال منچسترسیتی علاقه‌مند است تا رافینیا بازیکن بارسلونا را برای جانشینی ریاض محرز جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از رسانه فوت مرکاتو، منچسترسیتی علاقه خاصی به جذب رافینیا در تابستان دارد، به‌ویژه اگر ریاض محرز باشگاه را ترک کند.

نام بازیکن ملی‌پوش الجزایری، با انتقال به الاهلی پیوند خورده و باشگاه عربستانی آماده پیشنهاد ۲۰ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند / ۲۲ میلیون دلار) برای مهاجم سیتیزن‌ها است. حالا، سیتی علاقه‌مند بوده تا بازیکن سابق لیدز یونایتد را جایگزین او کند.

گزارش‌ها حاکی از آن بوده که محرز قبلاً به‌صورت شخصی با باشگاه عربستانی به توافق رسیده است.

رافینیا تابستان گذشته به بارسلونا رفت، ۵۰ بازی برای این باشگاه انجام داد و ۱۰ گل به ثمر رساند، البته ۱۲ پاس گل هم داد. او تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد، اما گفته می‌شود که بارسا مایل به بررسی پیشنهادات برای فروش مرد برزیلی بوده، اگرچه هیچ بند فسخی درنظر گرفته نشده است.

سیتی در تابستان امسال تا حدودی ترکیب خود را تغییر داده و قبلاً شاهد انتقال ایلکای گوندوغان به بارسا بوده است، درحالی‌که کایل واکر نیز به‌صورت شخصی، با بایرن مونیخ به توافق رسیده است.

سیتی ممکن است قبل از حرکت برای یافتن یک جایگزین، محرز را بفروشد. رافینیا برای تور پیش فصل بارسا به میزبانی ایالات‌متحده، در لیست کاتالان‌ها قرار گرفته است و می‌تواند در اولین بازی دوستانه خود مقابل یوونتوس، روز بیست‌ودوم جولای به میدان برود.

کد خبر 674520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.