نتیجه پاراکمانداران ریکرو ایران در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی

پاراکماندران ریکرو ایران رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در چک امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ پیگیری شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

در مرحله مقدماتی ریکرو محمدرضا عرب عامری با امتیاز ۶۳۰ در رده نهم قرار گرفت، وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم با نماینده هند دیدار خواهد کرد.

در مرحله مقدماتی ریکرو غلامرضا رحیمی با امتیاز ۶۱۳ در جایگاه نوزدهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم با نماینده کلمبیا دیدار خواهد کرد.

در مرحله مقدماتی ریکرو اصغر زارعی‌نژاد با امتیاز ۶۰۸ در جایگاه بیست و یک قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم با نماینده تایلند دیدار خواهد کرد.

در مرحله مقدماتی ریکرو و در بخش W۱ محمدرضا زندی با امتیاز ۶۴۹ در رده ششم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی ۱۳۶ بر ۱۲۱ برابر کمانداری از کره‌جنوبی به پیروزی رسید و در دور دوم به مصاف دیگر نماینده کره‌جنوبی خواهد رفت.

تیم ریکرو مردان کشورمان با ترکیب محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی با امتیاز ۱۲۴۳ در رده پنجم ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم رقابت‌های حذفی با برنده تیم‌های گرجستان و لهستان دیدار خواهد کرد.

تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب محمدرضا عرب عامری و سمیه رحیمی با امتیاز ۱۲۳۷ در رده سوم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم رقابت‌های حذفی با برنده تیم‌های آمریکا و استرالیا دیدار خواهد کرد.

کد خبر 674515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.