جمع آوری ۱۴۷ معتاد متجاهر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از جمع‌آوری ۱۴۷ معتاد متجاهر و دستگیری شش خرده‌فروش مواد مخدر در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور و جمع‌آوری معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت‌های خُرد با هماهنگی مرجع قضائی به مدت ۴۸ ساعت توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح، ۱۴۷ نفر از معتادان متجاهر پرخطر از سطح شهرستان جمع‌آوری و جهت نگهداری و درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند؛ همچنین شش خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و از آنها بیش از ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه خرده‌فروشان مواد مخدر پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بر تداوم اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور جهت پیشگیری از جرایم و برخورد با عاملان ایجاد ناامنی در این شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جرایم و موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 674485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.