انهدام باند سارقان ۱۰۰ میلیاردی منازل شهروندان اصفهانی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان در حرکت که با دستبرد به ۱۱ منزل در شهر اصفهان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده غرب و شرق شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات فنی و تخصصی، سرنخ‌هایی از باند چهار نفره‌ای از سارقان سابقه‌دار و در حرکت که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آوردند و هویت آنها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با رصد هوشمندانه کارآگاهان، تمام متهمان شناسایی، طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و چهار تیر جنگی، مقادیر قابل توجهی طلاجات مسروقه به همراه تعدادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند، ادامه داد: اموال به سرقت رفته توسط متهمان شامل طلاجات، سکه، ارز، لوازم صوتی و تصویری، تابلو فرش، نقره‌جات و تلفن همراه بود که ارزش مجموع این اموال برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علینقیان‌پور با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت نکات و مسائل ایمنی و مراقبتی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌ای، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 674481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.