تدابیر ایمنی سازمان آتش‌نشانی بروجرد در ماه محرم

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: با توجه به فرارسیدن ایام محرم و برپایی مراسم عزاداری و ایجاد تکایا در نقاط پرتردد شهر، تدابیر و برنامه‌های سازمان برای ارتقاء ایمنی اجرایی شده است.

نادر موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا هدف از تدابیر ایمنی ویژه ایام محرم را تأمین امنیت سوگواران اعلام و اظهار کرد: کارشناسان توصیه‌های ایمنی لازم را به متولیان حسینیه‌ها و تکایا که میزبان سوگواران امام حسین (ع) هستند ارائه و پوسترهایی در این زمینه بین آن‌ها توزیع می‌کنند.

وی افزود: تمام ایستگاه‌ها در حوزه استحفاظی خود، از شب اول ماه محرم در قالب گشت موتوری در محل‌های پرتردد شهر حضور داشته و سرکشی لازم و توصیه‌های ایمنی را به متولیان برگزاری مراسم محرم ارائه دادند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی نیز با خودروهای امدادی در آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حادثه سریع وارد عمل شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد که هنگام حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری همکاری بیشتری با مسئولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش‌سوزی، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان ضمن تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی به سرعت خود و سایران به‌ویژه کودکان، افراد سالخورده و بانوان را از محل حادثه دور کنند.

کد خبر 674430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.