بایرن‌مونیخ ستاره خود را در لیست فروش قرار داد

به نظر می‌رسد وضعیت "غیرقابل فروش" جاشوا کیمیخ در بایرن مونیخ، تغییر کرده است و باشگاه‌های لیگ‌برتری احتمالاً در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه آلمانی کیکر، بایرن تصمیم گرفته است که جاشوا کیمیخ، ستاره همه کاره خودش را، در صورت وجود پیشنهادی مناسب، به فروش برساند، درحالی که فقط ۲ سال از قرارداد او با باشگاه باواریایی باقی مانده است.

کیمیخ، پس از مانوئل نویر و توماس مولر، کاپیتان سوم باشگاه است و قبلاً غیرقابل فروش در نظر گرفته می‌شد، اما به نظر می‌رسد که این تفکر تغییر کرده و کل باشگاه‌های لیگ‌برتر، اکنون می‌توانند به دنبال رقم زدن انتقال احتمالی این بازیکن ۲۸ ساله باشند.

اگر بایرن تصمیم به فروش کیمیخ در تابستان امسال بگیرد، لیورپول ممکن است مناسب‌ترین مقصد برای او باشد. یورگن کلوپ در حال حاضر در خط هافبک خود تغییراتی ایجاد کرده و الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبسلای را به خدمت گرفته است. به نظر می‌رسد فابینیو و جردن هندرسون از آن فیلد جدا شوند و گفته می‌شود کلوپ تقویت پست شماره ۶ را هدف قرار داده است.

محتمل‌ترین نتیجه این است که مرد با تجربه مونیخی‌ها، حداقل برای یک فصل دیگر در بایرن می‌ماند، اما آینده او پس از آن، به هیچ وجه مشخص نیست.

کد خبر 674418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.