خیانت فلیکس به اتلتیکو برای پیوستن به بارسا

مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید باور دارند که مهاجم پرتغالی آن‌ها یک خائن است و می‌تواند این تیم را هرچه زودتر ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید می‌خواهد از این تیم جدا شود و در فصل آینده برای آبی‌اناری‌ها توپ بزند.

فلیکس گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید از سال ۲۰۱۹ به اسپانیا آمده است. اگرچه هنگام انتقال وی از بنفیکا به اسپانیا بسیاری انتظار داشتند که او بسیار بدرخشد، اما ژائو نتوانست انتظارات هواداران و مدیریت تیمش را به‌خوبی برآورده کند.

ژائو فلیکس افشا کرد: "من دوست دارم برای بارسلونا بازی کنم. از کودکی رؤیای من پیوستن به بارسا بود. اگر این اتفاق بیفتد، رؤیای کودکی من برآورده خواهد شد."

آ اس مدعی شده است که پس از این صحبت جنجالی فلیکس، باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید به‌شدت از دست او عصبانی شده است و وی را به چشم یک خائن می‌بیند. با این حال مدیران اتلتیکو نمی‌خواهند بازیکن پرتغالی خود را با مبلغی کمی بفروشند و در معامله بر سر او بسیار سخت‌گیر خواهند بود.

مدیر برنامه‌های این بازیکن پرتغالی تمام تلاش خود را می‌کند تا فلیکس را به تیم قهرمان لالیگا ببرد و آرزوی کودکی او را محقق کند.

کاتالان‌ها با وجود داشتن بازیکنی مثل لواندوفسکی، نیازی به بازیکن در پست مهاجم هدف ندارند و مشکلات مالی شدید بارسا، سد بزرگی برای انتقال مهاجم پرتغالی به نیوکمپ خواهد بود.

فلیکس و مدیر برنامه وی حاضر هستند هر کاری برای انتقال به بارسلونا انجام دهند. اتلتیکو اجازه انتقال قرضی با بند خرید را به فلیکس داده است، اما در صورت تمایل این بازیکن به حضور در جمع بارسایی‌ها، این بازیکن پرتغالی باید قید پست تخصصی خود را بزند و در پست‌های دیگر به‌جز مهاجم هدف برای آبی‌اناری‌ها توپ بزند.

کد خبر 674407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.