کانون روانشناسان استان فارس افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی استان فارس در چهارمین روز از هفته بهزیستی از افتتاح مرکز مشاوره دولتی غرب شیراز و افتتاح کانون روانشناسان فارس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل بهزیستی استان فارس، محمدرضا هوشیار اظهار کرد: به مناسبت هفته بهزیستی مرکز مشاوره دولتی حضوری غرب شیراز واقع در بلوار صنایع برای ارائه خدمات مشاوره حضوری با تعرفه دولتی به شهروندان شیراز افتتاح شد.

وی افزود: سال گذشته با اجرای طرح غربالگری اضطراب توسط بهزیستی فارس برای شناسایی زودرس اختلالات دوران کودکی، بیش از هفت هزار کودک در رده سنی پنج تا شش سال غربالگری اضطراب شدند که از این تعداد ۱۸۰۰ کودک مشکوک به اختلال اضطراب بود که به روانشناسان و مشاوران ارجاع شدند.

مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به افتتاح کانون روانشناسان برای نخستین‌بار در استان فارس تصریح کرد: در مرکز مشاوره و روانشناختی حضوری دولتی غرب شیراز، خدمات روانشناختی در حوزه‌های زوجین و خانواده، کودک و نوجوان، مشکلات بالینی، مشاوره سالمندی و پیش‌سالمندی، مشاوره فردی و گروهی، مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج در راستای صیانت از جوانی جمعیت، ارائه آموزش‌های گروهی پیش از ازدواج، زندگی، خانواده، بلوغ و نوجوانی و مهارت‌های زندگی به افراد متقاضی ارائه می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره برای جامعه هدف بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت رایگان و برای عموم مردم با تعرفه دولتی است.

کد خبر 674386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.