صحبت‌های سرنوشت‌ساز مدیر یوونتوس درباره آلگری

مدیر جدید باشگاه یوونتوس درباره شرایط سرمربی این تیم و وضعیت بازیکنانش در این فصل صحبت‌های مهمی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، مدیر ورزشی بانوی پیر در مورد آینده پوگبا و دیدگاه باشگاه یوونتوس نسبت به آلگری صحبت کرد.

در اولین نشست خبری یوونتوس در این فصل، کریستیانو جونتولی مدیر ورزشی این باشگاه اعلام کرد که پوگبا در این فصل در استادیوم آلیانز می‌ماند، همچین وی از آلگری تمجید کرد و گفت: او بااستعدادترین مربی است که می‌تواند روی نیمکت یووه بنشیند.

جونتولی امروز اولین نشست خبری خود را برگزار کرد. وی ابتدا درباره آینده ولاهوویج و فدریکو کیه‌زا ابراز امیدواری کرد و آنها را به عنوان ستارگان بیانکونری یاد کرد.

مدیر ورزشی یوونتوس ادامه داد: من در باشگاهی قرار گرفته‌ام که مدیران و بازیکنان بزرگی در آن حضور داشته‌اند که پیش از آمدن من مسیر این باشگاه را تغییر داده‌اند. قرار نیست در این پنجره بازیکنی را به خدمت بگیریم و هدف اصلی در نقل و انتقالات این فصل فروش برخی بازیکنان تیم است.

وی افزود: لئوناردو بونوچی وارد بازار نقل‌وانتقالات شده است و باشگاه می‌خواهد تا هرچه سریع‌تر این بازیکن به فروش برسد. ما بازیکنان زیادی در خط دفاعی تیم همچون الساندرو، روگانی، گاتی، برمر و دانیلو داریم و نیازی به خرید بازیکن جدید وجود ندارد.

جونتولی در مورد شایعات انتقال پوگبا به عربستان گفت: ما از عربستان یک پیشنهاد هنگفت برای پوگبا دریافت کردیم اما مربی و باشگاه حاضر به خروج این بازیکن نیستند و علاقه دارند تا هافبک فرانسوی همچنان برای یوونتوس بازی کند. پوگبا وضعیت خوبی ندارد و از فصلی سختی برمی‌گردد اما ما به او امیدوار هستیم و به تجربه و کیفیتش اعتماد کامل داریم.

مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس راجع به سوال یکی از خبرنگاران درباره هدف یوونتوس در این فصل گفت: فکر می‌کنم که برای این باشگاه ترسیم حداقل هدف نامطلوب است. ما می‌خواهیم بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم و من تمام تلاش خود را می‌کنم تا این باشگاه را به بهترین شرایط ممکن برسانم. ما در یوونتوس مسیر جدیدی را شروع کرده‌ایم و اهداف درازمدتی برای باشگاه داریم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: برای تبدیل کردن تیم به بهترین شرایط خود به زمان نیاز داریم. من در اینجا افرادی را با سطح بالایی می‌بینم که کمک زیادی به شکوفا شدن این باشگاه می‌کنند. به مربی و بازیکنان اعتماد کاملی دارم و معتقد هستم که آنها می‌توانند نتایجی بسیار عالی در این فصل کسب کنند.

جونتولی در مورد خرید بازیکن برای آلگری گفت: صادقانه بگویم، من و مربی تیم هر روز در ارتباط هستیم. او از شرایط باشگاه راضی است و اعتقاد دارد که باشگاه باید بر پرورش بازیکنان توجه بیشتری کند. این ذهنیت وجود دارد که تیم فضای زیادی برای پیشرفت دارد اما برای این کار به زمان نیاز داریم.

وی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: سال گذشته یوونتوس فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و مربی تیم نشان داد که یک مرد باتجربه و حرفه‌ای در کار خود است. من فکر می‌کنم آلگری می‌تواند پروژه باشگاه را به‌خوبی جلو ببرد و باشگاه را به اهداف اصلی خود در آینده برساند. معتقدیم برای کسب نتیجه نیاز به تجربه، کیفیت و ذهنیت داریم و همه آن‌ها را در آلگری می‌بینیم. او برای ما با استعدادترین مربی در جهان است.

کد خبر 674340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.