ریاض محرز در آستانه جدایی از سیتی و سفر به عربستان

وینگر آفریقایی باشگاه منچسر سیتی مورد توجه باشگاه الاهلی قرار گرفته و احتمالا بهپزودی راهی عربستان خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد ۱۸ میلیون پوندی الاهلی را برای ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی رد کرد.

محرز، ملی‌پوش الجزایری آبی‌های منچستر از زمان پیوستنش به این باشگاه انگلیسی موفق به انجام ۲۳۶ بازی و به ثمر رساندن ۷۸ گل و ۵۹ پاس گل شده است.

وی در طول دوران حضور خود در ورزشگاه اتحاد ۱۱ جام به دست آورده و به تیم گواردیولا کمک زیادی کرد تا فصل گذشته موفق به کسب یک سه‌گانه تاریخی شود.

محرز هنوز دو سال با قهرمان لیگ جزیره قرارداد دارد، اما این وینگر علاقه دارد تا به عربستان برود و از فوتبال اروپا خداحافظی کند.

محرز و الاهلی توافقاتی با یکدیگر انجام دادند و تقریباً می‌توان گفت که الاهلی با محرز به توافق نهایی رسیده است. با این حال باشگاه انگلیسی می‌خواهد محرز را در جمع تیم خود نگه دارد و فقط در صورت وجود یک پیشنهاد مطلوب این بازیکن را به فروش برساند.

محرز و الاهلی به‌صورت شفاهی به توافق رسیده بودند و بازیکن الجزایری و باشگاه عربستانی منتظر قبول کردن پیشنهاد از سوی منچسترسیتی بودند با این حال، سران این باشگاه موافقت نکردند.

اولین پیشنهاد برای محرز از سوی باشگاه عربستانی ۱۸ میلیون پوند و پنج میلیون پاداش است که توسط سیتی رد شد. سیتیزن‌ها برای محرز از باشگاه عربستانی مبلغی نزدیک به ۳۰ میلیون پوند درخواست کرده‌اند.

الاهلی مطمئن است که این معامله به‌زودی انجام خواهد شد و وینگر الجزایری راهی عربستان خواهد شد. حال باید دید که سیتیزن‌ها بر سر مبلغ با باشگاه عربستانی کوتاه می‌آیند یا الاهلی مبلغ مورد نیاز سیتی را پرداخت می‌کند.

کد خبر 674310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.