عاملان قتل یک زن اصفهانی پس از ۳ ماه، دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل یک زن اصفهانی و دو هم‌دست او در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در فروردین‌ماه سال جاری و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از محلات شهرستان اصفهان، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، زنی ۴۲ ساله در خودروی شخصی خود با اصابت پنج گلوله به قتل رسیده است و عامل یا عاملان این جنایت نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، محل اختفای قاتل در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در یک عملیات پیچیده پلیسی پس از سه ماه فرار و زندگی مخفیانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی به قتل مسلحانه در قبال دریافت دو میلیارد ریال با مشارکت همسر و برادر همسر مقتول اعتراف کرد. دو هم‌دست دیگر قاتل در یکی از استان‌های کشور در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس دستگیر شدند و انگیزه عاملان این جنایت در قتل این شهروند اختلافات خانوادگی و قبلی بوده است.

کد خبر 674273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.