عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ تیرماه

در این بسته خبری از تکمیل طرح پیاده‌روسازی چالوس تا بیمارستان‌های بدون پارکینگ عامل ترافیک تهران و برگزاری نخستین پیش همایش رویداد سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ در استانبول را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۳۰ درصد بودجه شهرداری اهر تحقق یافت

محمدباقر خانی، شهردار اهر گفت: ۳۰ درصد از بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سه ماه نخست امسال تحقق یافته است.

«بام» برای آموزش بانوان آتش نشان در شیراز کلید خورد

هادی عیدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در مراسم رونمایی از طرح بام با حضور با حضور بانوان داوطلب آتش نشان در ۱۷۶ محله شیراز با بیان اینکه برای جمع کردن نیروهای آتش‌نشانی نیازمند یک سالن چند هزار نفری هستیم، گفت: شاهد حوادث زیادی در سطح شیراز هستیم که می‌توان با همت و کمک آتش نشانان داوطلب این بحران‌ها را مدیریت کرد.

بهای عوارض زیربنا در شهرکرد پنج درصد کاهش می‌یابد

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: بهای عوارض زیربنا (مسکونی) در شهرکرد پنج درصد کاهش پیدا می‌کند.

پیشنهاد رشوه ۱۴۴ میلیون تومانی یک متکدی در سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج از پیشنهاد رشوه ۱۴۴ میلیون تومانی یک متکدی به مدیر مرکز متکدیان این شهرداری خبر داد و گفت: این فرد متکدی ماهانه ۶۰ میلیون تومان درآمد دارد و برای اینکه مأموران مرکز متکدیان از فعالیتش جلوگیری نکنند پیشنهاد رشوه سالانه ۱۴۴ میلیون تومانی"ماهیانه ۱۲ میلیون" را به مدیر این مرکز داده است.

بیمارستان‌های بدون پارکینگ عامل ترافیک تهران

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره زمان پاسخگویی شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر گفت: شهرداری باید ظرف ۱۵ روز پاسخ‌ها را به شورای شهر ارائه کند و اگر در این بازه زمانی پاسخی داده نشود، نامه پیگیری نوشته خواهد شد.

آغاز جشنواره تابستانی مختص دختران اسلامشهری

حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر گفت: این جشنواره از امروز تا ۲۴ شهریور در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر، با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و آموزنده ویژه دختران متولد سال‌های ۸۵ تا ۹۰ اجرا می‌شود.

برگزاری نخستین پیش همایش رویداد سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ در استانبول

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از برگزاری پیش همایشی در استانبول به منظور شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران ترک و ایرانیان ساکن در ترکیه در قالب همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ خبر داد.

تکمیل طرح پیاده‌روسازی چالوس به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان

مسعود یعقوبی، شهردار چالوس از عزم مدیریت شهری در اتمام پیاده روسازی‌های این شهر به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبا سازی معابر خبر داد.

کد خبر 674261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.