جداسازی واگن‌های مترو برای زنان و مردان در پایتخت عملیاتی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رعایت حجاب در مترو و خیابان با هم تفاوتی ندارد و تمام افراد باید این مورد را رعایت کنند؛ لذا جداسازی واگن‌های مترو برای زنان و مردان عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ در صدوشصت‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه علنی پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خواهد داشت.

وی افزود: سال ۸۵ مصوبه‌ای پیرامون هماهنگی و همکاری شهرداری تهران با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر تهران داشتیم که این همکاری و هماهنگی و جلسات مدتی به تأخیر افتاد و مشکلاتی ایجاد شد، موضوع آب‌رسانی‌بوستان‌ها نیز یکی از موارد است که مقرر شد اصلاحات جزئی در این مصوبه داشته باشیم و به همین دلیل این موضوع در قالب طرح دوفوریتی در صحن شورای اسلامی شهر بررسی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران نیز درباره حساب‌درآمدها و هزینه‌های فروردین، اردیبهشت و خردادماه امسال گزارشی ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: لایحه‌ای پیرامون کیوسک‌ها گل و مطبوعات در شهر تهران خواهیم داشت، طی سال‌های گذشته میزان اجاره کیوسک‌ها تغییری نداشت و نباید کیوسک در تهران جابه‌جا یا اضافه می‌شد.

چمران با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب ریاست ستاد محلات شهر تهران تصریح کرد: مکرر از من در خواست کردند که ریاست این ستاد را قبول کنم که برخلاف میل باطنی‌ام این درخواست را قبول کردم، اما باید تغییراتی در آیین‌نامه انتخاب ریاست ستاد لحاظ شود و به‌زودی این تغییرات انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رعایت حجاب در مترو و خیابان با هم تفاوتی ندارد و تمام افراد باید رعایت کنند. جداسازی واگن‌های مترو برای زنان و مردان باید انجام شود که عملیاتی شده است.

کد خبر 674155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    اگه ورودبانوان هم به قسمت آقایان ممنوع شودواینقدرنگوینداون واگنهاعمومیست خیلی خوب است