کرامات شهدا در ایران اسلامی ساری و جاری است

فرمانده انتظامی کل کشور در دیدار با مادر شهید جعفر عمیق گفت: کرامات شهدا در جامعه ایران اسلامی ساری و جاری است و یاد شهیدان هرسال زنده و عینی‌تر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان به همراه سردار حمیدرضا اشراق، معاون هماهنگ‌کننده فراجا و سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی استان و حجت‌الاسلام والمسلمین ایوب الهیاری، رئیس عقیدتی سیاسی استان آذربایجان شرقی، با مادر شهید دوران دفاع مقدس جعفر عمیق در شهر تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار رادان ضمن قرائت فاتحه به روح مطهر شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی و شهدای پرافتخار فراجا، پای درد دل مادر و خانواده این شهید والامقام نشست و در سخنانی اظهار کرد: بسیار خوشحالم در خدمت شما خانواده شهدا هستم و به یقین ایمان دارم که دعوت خود شهید شامل حال من شده است تا دست‌بوس مادر شهید باشم.

وی با بیان اینکه یکی از نام‌های روز قیامت یوم‌الحسرت است، تاکید کرد: حسرت خوردن در روز قیامت تنها برای گناه نیست، بلکه برای ثواب‌ها و کارهای خیر انجام نداده نیز حسرت خواهیم خورد، مادر دارای یک شهید به مقام و منزلت مادر دارای دو فرزند شهید حسرت خواهد خورد. خانواده معظم شهدا باید حافظ حرمت شهید خود باشند و در زندگی با رفتار، کردار، گفتار و منش خود راه شهیدان را ادامه دهند.

فرمانده انتظامی کل کشور در این دیدار ضمن استماع مشکلات این خانواده شهید فراجا دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنها صادر کرد و گفت: کرامات شهدا در جامعه ایران اسلامی ساری و جاری است و یاد شهیدان هرسال زنده و عینی‌تر می‌شود.

کد خبر 674150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.