کشف یک میلیون و ۲۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف یک میلیون و ۲۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سیگار قاچاق در منزل شخصی یک نفر مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف یک میلیون و ۲۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه ارزش سیگارهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

الهی تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر مهار تورم و رشد تولید به شمار می‌آید، از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 674145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.