ذوب‌آهن امروز به ایفمارک می‌رود / نخستین بازی گاندوها در تهران مقابل فولاد خواهد بود

اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز به ایفمارک خواهند رفت و فردا در نخستین بازی تدارکاتی‌ خود در پایتخت، رودرروی فولاد می‌ایستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از سپری‌کردن مینی‌کمپ چندروزه در شهر بروجن و اردوی یک‌روزه در اراک که حاصل آن تقابل با آلومینیوم بود، روز گذشته به تهران رسید تا سومین و آخرین اردوی آماده‌سازی خود را پیش از شروع فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر پشت سر بگذارد.

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ به هتل اوین که محل اقامت آنان در تهران است رسید و پس از استراحت یک‌روزه، امروز طبق برنامه‌ریزی قبلی به ایفمارک می‌رود تا اعضای این تیم تست‌های پزشکی مورد نیاز برای بازی‌های لیگ برتر را انجام دهند.

گاندوها همچنین فردا _چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ نخستین بازی تدارکاتی خود را در اردوی تهران مقابل فولاد خوزستان برگزار می‌کنند؛ شاگردان محمد ربیعی تاکنون دو بازی دوستانه پیش‌فصل را مقابل امیدهای ذوب‌آهن و آلومینیوم انجام داده‌اند که با دو پیروزی همراه بوده است.

ضمن اینکه ذوبی‌ها پس از فولاد خوزستان، باید در هفته آتی دو بازی دوستانه دیگر را در برابر تیم‌های مس کرمان و شمس‌آذر قزوین پشت سر بگذارد و پس از آن برای آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، روز دوم مردادماه به اصفهان بازمی‌گردند.

کد خبر 674141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.