افتتاح پروژه‌های محله‌محور در مناطق پنج‌گانه شهر

شهردار نجف‌آباد گفت: پروژه‌های شاخص و محله‌محور عمرانی در مناطق پنج‌گانه شهر با صرف اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به شهروندان و تاکید شورای اسلامی شهر بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، مدیریت شهری در مناطق پنج‌گانه شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: اسفندماه ۱۴۰۱ تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام با صرف اعتبار حدود ۹۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و اجرای پروژه‌هایی با پیش‌بینی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ تعدادی از پروژه‌ها از جمله بهسازی و روکش آسفالت جاده نجف‌آباد به جوزدان، بازسازی شد و فرهنگسرای فردوس در منطقه سه شهرداری نجف‌آباد و خیابان و چهارراه آیت شمالی در منطقه دو شهرداری تکمیل شد، همچنین تهیه و نصب بیش از ۷۰ ایستگاه اتوبوس در معابر اصلی شهر انجام شد.

امامی با بیان اینکه ساماندهی و تکمیل چهارراه معلم و تکمیل فاز دوم بوستان زندگی شرقی انجام شد، تصریح کرد: رونمایی از خرید بالابر آتش‌نشانی به ارتفاع ۲۷ متر، راه‌اندازی نخستین خانه کرامت در استان اصفهان و شهر نجف‌آباد در راستای ساماندهی کودکان کار و متکدیان و عملیات روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی از دیگر پروژه‌های شهرداری است که به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: میزان اعتبار پروژه‌هایی که به بهره‌برداری رسیده، ۱۰۰ میلیارد تومان است و از این پس شهروندان هر ماه شاهد افتتاح پروژه‌های محله‌محور خواهند بود.

کد خبر 674136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.