دیدار شهردار کرمانشاه با اهالی محله پل چوبی و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی محله پل چوبی و خیابان شهید اشرفی اصفهانی واقع در منطقه چهار در مسجد امام رضا (ع) پل چوبی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز_ دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ برای دیدار با اهالی محله پل چوبی و خیابان شهید اشرفی اصفهانی واقع در منطقه ۴ در مسجد امام رضا (ع) حضور یافتند.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توفیق پیدا کردم امروز برای دیدار با اهالی محله پل چوبی در مسجد امام رضا (ع) این محله حضور پیدا کنم و با بیش از ۷۰ نفر از اهالی گفت‌وگو کردیم و مشکلاتی را مطرح کردند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم برای اصلاح امور در محله، به مشکلات مطرح شده در حوزه شهرداری با اولویت رسیدگی کرده و پاسخگوی مطالبات اهالی باشیم.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: عمده مراجعان تقاضای رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر و موضوعاتی در زمینه ساخت و ساز و فضای سبز و همچنین استخدام داشتند که دستورات لازم برای رسیدگی صادر شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، تصریح کرد: در خصوص ایام محرم و فعالیت هیئت‌های مذهبی، شهرداری در مراسم محرم مشارکت و همکاری خواهدکرد و در خدمت هیئت‌های مذهبی خواهیم بود تا شاهد برگزاری مراسم باشکوهی در ایام محرم و عزاداری اباعبدالله‌الحسین در شهر کرمانشاه باشیم.

پژمان پژوهنده، شهردار منطقه ۴ کرمانشاه در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای هفتگی شهردار کرمانشاه از سطح محلات شهر کرمانشاه امروز وی، معاونان و تعدادی از مدیران ستادی شهرداری برای دیدار با اهالی محله پل چوبی و گفت‌وگو با اهالی به مسجد امام رضا (ع) آمدند و موضوعات و مشکلات مختلفی از طرف اهالی مطرح و مدیران شهری به مشکلات مطرح شده رسیدگی کردند؛ تعدادی از درخواست‌ها در همین محل پاسخ داده شد و تعدادی هم برای رسیدگی به واحدها و ادارات دیگر ارجاع شد تا در اسرع وقت مورد رسیدگی واقع و پاسخ مقتضی داده شود

وی با بیان اینکه مشکلات دارای دسته‌بندی‌های مختلفی بود که بخشی به شهرداری مربوط و بخشی نیز به ادارات دیگر از جمله شرکت آب منطقه‌ای و آبفا مرتبط بود، گفت: اهالی درخواست پوشش رودخانه آبشوران را داشتند که این رودخانه از داخل شهر و محلات فردوسی و خیابان شهید اشرفی اصفهانی عبور می‌کند و به امید خدا این موضوع در دستور کار شرکت‌های آب منطقه‌ای و آبفای قرار بگیرد و البته بخشی از این رودخانه قبلاً سرپوشیده شده و امیدواریم مابقی مسیر رودخانه نیز سرپوشیده شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرمانشاه گفت: برخی از درخواست‌ها نیز از جمله برخی لکه‌گیری‌های آسفالت معابر و نظافت برخی از کوچه‌ها به شهرداری منطقه چهار مربوط بود که تذکرات لازم داده شد تا با اولویت مورد رسیدگی واقع شود.

کد خبر 674101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.