کشف ۳ تن عسل تقلبی در خوانسار

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار از کشف سه تن عسل تقلبی و غیربهداشتی در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از تولید عسل‌های غیربهداشتی و تقلبی در یک کارگاه مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محل حضور یافتند و در بازرسی از این کارگاه، سه تن عسل غیربهداشتی و تقلبی را کشف و کارشناسان مربوطه ارزش عسل‌های مکشوفه را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار تصریح کرد: در این رابطه کارگاه مذکور با دستور قضائی پلمب، مالک آن دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هدف کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحدهای صنفی تشدید خواهد کرد و با افرادی که به خاطر منافع خود سلامت مردم را نادیده می‌گیرند، قاطعانه برخورد می‌کند. شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 674082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.