دستگیری یکی از عوامل اصلی توزیع مواد مخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: فردی که با تشکیل باند در غرب اصفهان اقدام به توزیع گسترده هروئین می‌کرد، با هوشیاری مأموران این پلیس دستگیر شد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی دستگیری چند نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان اصفهان و تحقیقات انجام شده از این افراد، مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم این افراد را اغفال و استخدام کرده تا برای وی اقدام به توزیع هروئین در نقاط مختلف شهر کنند؛ از همین رو شناسایی و دستگیری این فرد به صوت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از چند روز تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به شناسایی این متهم شدند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف هشت کیلوگرم هروئین در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: فرد دستگیر شده که با هویتی مجهول و بسیار پنهان زندگی می‌کرد توانسته بود با فریب جوانان و نوجوانان آنها را برای توزیع هروئین استخدام کند و زمینه‌ساز گرفتاری بسیاری از آنها شود.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها ضمن برقراری ارتباطی صمیمی و دوستانه با فرزندان خود و نظارت آگاهانه بر روابط و تعاملات آنها، فرزندان خود را نسبت به عواقب دوستی با افراد ناباب مطلع کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 674077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.