چهاردهمین آمارنامه شهر اصفهان امسال چاپ می‌شود

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز فرایند تدوین و چاپ چهاردهمین آمارنامه اصفهان از فروردین‌ماه سال جاری گفت: تاکنون هشت فصل از چهاردهمین آمارنامه شهر اصفهان آماده شده است و در صورت ارسال به‌موقع اطلاعات، آمارنامه به سبک هر ساله تا اواسط سال جاری چاپ می‌شود.

مهدی آصالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری به‌عنوان نهادی خدمت‌رسان برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان و انجام درست و کارآمد وظایف قانونی در حیطه مدیریت شهری، نیازمند آمار و اطلاعات صحیح است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ دوره آمارنامه شهر اصفهان با هدف ایجاد مرجع معتبر، جامع، به‌روز و قابل اتکا در حوزه آمار و اطلاعات تدوین و منتشر شده است، افزود: در حال حاضر اداره آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری اصفهان برای چاپ چهاردهمین آمارنامه اصفهان از فروردین‌ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نامه‌های درخواست اطلاعات آماری برای سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و ارگان‌های اجرایی ارسال شده است و فرایند تدوین آمارنامه با دریافت اطلاعات به‌تدریج انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هشت فصل از چهاردهمین آمارنامه شهر اصفهان آماده شده است، اضافه کرد: در صورت ارسال به‌موقع اطلاعات، آمارنامه به سبک هر سال تا اواسط سال جاری چاپ می‌شود.

کد خبر 674071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.