منچستریونایتد خواهان جذب ستاره جوان پاری‌سن‌ژرمن شد

منچستریونایتد در نقش یک مدعی جدی برای جذب ژاوی سیموئز به صورت قرضی از پاری‌سن‌ژرمن ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژاوی سیموئز، هافبک تهاجمی ۲۰ ساله هلندی پس از گذراندن یک فصل با تیم آیندهوون در سرزمین مادری خود (هلند)، آماده بازگشت به PSG است. قهرمان لیگ فرانسه، قرار است بند بازخرید قرارداد سیموئز از PSV را فعال کند تا پس از دریافت رضایت شفاهی بازیکن، وی را دوباره به خدمت گیرد.

رسانه L'Equipe گزارش می‌دهد که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند بلافاصله پس از امضای رسمی، سیموئز را با قراردادی قرضی و یک‌ساله به تیمی دیگر بفرستد و لایپزیگ آلمان در حال حاضر برای جذب او علاقه نشان داده است، اما گزارش‌های جدید از فرانسه حکایت از آن دارد که منچستریونایتد در حال رقابت با این باشگاه آلمانی برای بستن قرارداد قرضی با این بازیکن جوان در تابستان است.

اریک تن‌هاخ مصمم است که تیم یونایتد را در این فصل با خریدهای جدید، قدرتمند کند. آن‌ها پیش‌تر میسون مانت را از چلسی به خدمت گرفته‌اند و در آستانه امضای قرارداد با آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر هستند. این مربی هلندی اکنون پس از اینکه سیموئز فصل گذشته ۱۹ گل و ۹ پاس گل در لیگ هلند به ثمر رساند، او را یک بازیکن باکیفیت برای تیمش می‌داند.

با توجه به اینکه شیاطین سرخ باید با بودجه محدود در این پنجره کار کنند، ارائه پیشنهاد قرضی جذب سیموئز برای باشگاه قابل اجرا به نظر می‌رسد. اکنون این بازیکن باید مقصد مورد نظر خود را برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تعیین کند.

کد خبر 674059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.