احداث پارک آبی اراک در دستور کار است

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: شورای ششم به‌دنبال احداث پارک آبی در اراک است؛ لذا مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیران شهرداری و شرکت آذراب برگزار و گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای احداث پارک آبی به شورای اسلامی شهر ارائه شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اراک، داوود قربانی امروز _ دوشنبه بیست‌وششم تیرماه _ در هفتاد و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار کرد: پارک‌های آبی یکی از المان‌های توسعه شهر و از مهم‌ترین شاخص‌های رفاه اجتماعی محسوب می‌شود که علاوه بر منافع اقتصادی برای سرمایه‌گذار، در توسعه و رونق اقتصادی جامعه به منظور جذب گردشگران نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی یکی از مطالبات مردم را ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی در سطح شهر دانست و افزود: شورای ششم به دنبال احداث پارک آبی در اراک است؛ لذا مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیران شهرداری و شرکت آذراب برگزار و گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای احداث پارک آبی به شورا ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است؛ لذا مقرر شد شهرداری جلسه‌ای را با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار و گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در گلزار شهدا را به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

قربانی تصریح کرد: با توجه به نامه فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی مبنی بر نام‌گذاری زورخانه شهرداری اراک به نام شهید ابوالفضل ده کهنه، ضمن موافقت با آن در کمیسیون مقرر شد برای اقدامات بعدی به شورای نام‌گذاری شهرداری، ارجاع شود.

کد خبر 674037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.