ستاره آفریقایی سیتی در راه عربستان است

یک نام بزرگ دیگر از فوتبال اروپا و لیگ جزیره احتمالا راهی عربستان خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فابریتزیو رومانو، ریاض محرز ستاره الجزایری باشگاه منچسترسیتی با باشگاه عربستانی الاهلی وارد مذاکره شده و توافقاتی بین این بازیکن و باشگاه صورت گرفته است.

محرز درخواست کرده تا با عوامل و سرمربی آبی‌های منچستر طی چند روز آینده در مورد انتقالش به عربستان صحبت کند و وضعیتش را در سیتی جویا شود. پیش‌بینی می‌شود که در این هفته باشگاه عربستانی با منچسترسیتی بر سر قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون پوند به توافق برسند و ستاره هجومی سیتیزن‌ها راهی آسیا شود.

الاهلی عربستان تلاش‌های زیادی برای جذب این بازیکن الجزایری می‌کند. مذاکرات بین محرز و الاهلی در روزهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. البته هنوز مدارک و مستندات خاصی رد و بدل نشده است.

همچنین منابع گزارش کرده‌اند که محرز در مرحله انجام معاینات پزشکی است. واضح است که در این صورت، پس از معاینه‌های پزشکی قرارداد محرز با الاهلی امضا شده و انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

حضور فودن، گیریلیش و آلوارز در ترکیب سیتی باعث شده است تا پپ نگرانی برای جایگزینی محرز نداشته باشد و مسیر انتقال محرز به عربستان بسیار هموار و راحت طی شود.

کد خبر 674020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.