هیئت‌های مذهبی باید زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را فراهم کنند

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: هیئت‌های مذهبی باید با استفاده از هنر و ظرفیت‌های رسانه زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را در جامعه فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبداله وکیلی امروز _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ در نشست با معتمدان، فعالان هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد شهر مبارکه با اشاره به نقش‌آفرینی و اثرگذاری هیئت‌های مذهبی در جامعه اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مراسم عزاداری امام حسین (ع) پرمحتوا و باشکوه برگزار شود.

وی افزود: مدیریت شهری تمام توان خود را برای برگزاری بهتر مراسم و آیین‌های مذهبی ماه محرم در شهر مبارکه به کار خواهد گرفت تا این مراسم با همکاری مردم پرشورتر از گذشته برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مبارکه برای ایجاد شور و نشاط حسینی همگام با هیئت‌های مذهبی تلاش خواهد کرد و از ارائه هر کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

وکیلی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری مبارکه در راستای برگزاری باشکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان خود را در کنار مردم و هیئت‌های مذهبی می‌داند.

وی با تاکید بر به‌کارگیری حداکثر ظرفیت موجود در مجموعه مدیریت شهری در برگزاری باشکوه عزاداری این ماه تصریح کرد: رضایتمندی، رفاه و آسایش جامعه شهروندی از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری مبارکه است.

به گزارش ایمنا، نشست صمیمی معتمدان، فعالان هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد شهر مبارکه در آستانه ماه محرم با مجموعه مدیریت شهری برگزار شد. در این نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی شهر مبارکه به بیان پاره‌ای از مسائل درباره نحوه برگزاری مراسم دهه اول محرم پرداختند.

کد خبر 674015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.