انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه سیاحتی سپاهان با شهرداری نجف‌آباد

پیرو برگزاری جلسه شکل‌گیری تعاملات دوجانبه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری نجف‌آباد، تفاهم‌نامه همکاری بین طرفین منعقد شد.

به گزارش ایمنا، جلسه شکل‌گیری تعاملات دوجانبه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری نجف‌آباد، با حضور شهردار نجف آباد و مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان در محل مجتمع گردشگری صفه برگزار شد.

توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرو برگزاری این جلسه اظهار کرد: یکی از رویکردهای مورد مطالبه از شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، توسعه و گسترش ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری نه تنها در کلان‌شهر و استان اصفهان بلکه در سراسر کشور است، چرا که اکنون به سبب تسلط ویژه، دارا بودن دانش فنی حائز اهمیت و تجربه قابل توجه در حوزه ابرسازه‌های تفریحی و ابرسازه‌های مرتبط با کابل راه می‌تواند نقش پررنگی در توسعه تفریح‌ها و سازه‌های مدرن داشته باشد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که از دو سال گذشته پیگیر آن بوده‌ایم، برقراری تعاملات سازنده با شهرستان‌ها و شهرهای استان اصفهان است تا بتوانیم ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرهای مستعد این استان مهم، اقداماتی ویژه‌ای را برای توسعه ظرفیت‌های متنوع تفریحی و گردشگری رقم بزنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه نجف‌آباد به‌عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای استان اصفهان ظرفیت‌های قابل ملاحظه‌ای در عرصه‌های مختلف دارد، تصریح کرد: از دیرباز این شهر به‌واسطه تمدن دیرینه و عملکرد بی‌نظیر مردم شریف آن در زمان‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون فداکاری‌های سال‌های دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم مورد توجه و تمجید بوده است، در همین راستا با همراهی همه‌جانبه مردم جهادی این خطه می‌توان اقدامات شاخصی را به ویژه در حوزه تفریح و سرگرمی انجام داد.

وی اقدامات انجام شده در حوزه توسعه عمرانی و ارتقای فرهنگی را از نقاط بارز شهرداری در دوره جدید در نجف آباد دانست و تاکید کرد: نگرش جهادی مدیریت شهری مستقر در این شهر بزرگ باعث رونق‌افزایی و ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تفریح و گردشگری شده است.

از ایده‌های شرکت سیاحتی اصفهان در نجف‌آباد استفاده می‌کنیم

رسول امامی، شهردار نجف‌آباد نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز با حضور در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از فعالیت‌های این شرکت و اقدامات تفریحی در حال انجام در سطح کلان‌شهر و استان اصفهان به‌طور عمیق و شفاف‌تر مطلع شدیم. احساس می‌کنم با توجه به شاکله و ظرفیت‌های این شرکت این امکان وجود دارد که بین شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری نجف‌آباد اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه یکسری ظرفیت‌هایی در شهر نجف‌آباد به صورت بکر و قابل اجرا وجود دارد و همین فعالیت‌ها به شکل دیگری در اصفهان در حال انجام بوده، می‌توانیم از ایده‌ها و فعالیت‌های اجرایی این شرکت بهره‌مند و آن را در شهر نجف‌آباد عملیاتی کنیم.

شهردار نجف‌آباد در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: قالب این تفاهم‌نامه به‌صورت کلی این بود که ارتباط خوبی بین توسعه شرکت سیاحتی سپاهان و شهرداری نجف‌آباد شکل گیرد، لذا امیدواریم که بعد از امضای این تفاهم‌نامه شاهد حضور پررنگ ظرفیت‌های این شرکت در شهر و شهرداری نجف‌آباد باشیم.

کد خبر 674007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.