راه‌اندازی میز خدمت ویژه هیئت‌های مذهبی منطقه ۱۰ اصفهان

رئیس اداره خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از تشکیل میز خدمت در این اداره ویژه هیئت‌های مذهبی خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین لادور اظهار کرد: یکی از شاخص‌های پررنگ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان حضور هیئت‌های فعال است که همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به‌صورت چشمگیر نسبت به برپایی خیمه عزای حسینی در سطح منطقه ۱۰ اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی این دوره مدیریت شهری تسهیل امور و حمایت از مراکز و مجموعه‌های مردمی در برپایی مراسم‌های دینی و ملی است، افزود: بر این اساس شهرداری منطقه ۱۰ برای تسهیل خدمات به این هیئت‌های مذهبی، میز خدمتی ویژه آن‌ها در محل این اداره تشکیل داده است.

رئیس اداره خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آموزش و تسهیل صدور مجوزهای لازم برای افرادی که آشنایی با سامانه «اصفهان من» ندارند، هماهنگی برای نظافت معابری که هیئت‌های مذهبی در آن ایستگاه صلواتی دارند، کمک برای آذین‌بندی، هماهنگی جهت شست‌وشوی محل ذبح دام و تحویل اقلام نظافتی به هیئت‌های مذهبی از جمله اقدامات میز خدمت یاد شده در این منطقه است.

کد خبر 673924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.