ستاره فوتبال ایران با تیم میلان به توافق رسید؟

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با باشگاه میلان به توافق شخصی رسید.

به گزارش ایمنا، مهدی طارمی فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۲ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد؛ این بازیکن در سه فصل اخیر آمار ۸۰ گل زده و ۴۹ پاس گل در ۱۴۷ بازی را در پورتو از خود برجای گذاشته است.

طارمی با درخششی که در پورتو داشته، نظر دو غول فوتبال ایتالیا یعنی میلان و اینتر را به سوی خود جذب کرده است. ساشا تاوُلیری خبرنگار سرشناس بلژیکی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال فرانسه خبر داد که مهدی طارمی به توافق شخصی با باشگاه میلان برای عقد قراردادی چهار ساله رسیده است. اکنون مذاکرات با باشگاه پورتو ادامه دارد تا میلان بتواند به‌زودی به ارائه یک پیشنهاد رسمی برای خرید این مهاجم ایرانی برسد.

همچنین متئو مورتو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی درباره این موضوع در صفحه خود در توئیتر نوشت: «اولین پیشنهاد ایتالیایی‌ها نزدیک به ۱۳ میلیون یورو بود که از سوی باشگاه پورتو رد شد. پورتو برای فروش ستاره ایرانی ۲۵ میلیون یورو می‌خواهد. تماس‌های دیگری بین باشگاه‌ها برای نزدیک‌تر شدن وجود دارد. میلان نمی‌خواهد بیش از ۲۰ میلیون یورو برای جذب طارمی بپردازد. مهاجم ایرانی پیش‌تر با پیشنهاد میلان موافقت کرده بود. مهدی طارمی به دلیل مشکل پاسپورت خارج از اتحادیه اروپا از ورود ساموئل چوکوئزه جلوگیری کرد.»

کد خبر 673919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.