سهمیه برنج و شکر هیئت‌های مذهبی اصفهان اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان گفت: ۱۵۰۰ تن سهمیه برنج برای هیئت‌های مذهبی استان در ماه‌های محرم و صفر به منظور اطعام عزاداران حسینی، به نرخ تنظیم بازار اختصاص داده شد.

محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعلام سهمیه هیئت‌های مذهبی از کالاهای تنظیم بازار اظهار کرد: امسال نوع برنج هندی دانه‌بلند و تایلندی هومالی با نرخ تنظیم بازار به هیئت‌های مذهبی اصفهان تخصیص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به جزئیات سهمیه برنج هیئت‌های مذهبی اصفهان افزود: امسال ۱۵۰۰ تن برنج وارداتی به این منظور اختصاص پیدا کرده که شامل ۳۷۰ تن برنج هندی دانه‌بلند و ۱۱۳۰ تن برنج تایلندی هومالی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان با بیان اینکه برنج و شکر تنظیم بازار به هیئت‌هایی که دارای مجوز سازمان تبلیغات اسلامی هستند عرضه می‌شود، گفت: هیئت‌های مذهبی متقاضی این کالاها، ابتدا باید برای دریافت معرفی‌نامه به سازمان تبلیغات اسلامی استان مراجعه کرده و با در دست داشتن آن برای دریافت برنج به به اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان مراجعه کنند.

ضیایی اضافه کرد: براساس معرفی نامه سازمان تبلیغات اسلامی، به هر هیئت سهمی مشخص از برنج تعلق می‌گیرد. همچنین ۶۳۳ تن شکر سفید برای توزیع بین هیئت‌های مذهبی استان اصفهان ویژه ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز استان به سهمیه بیشتر برنج واردات و شکر در این ایام، اقدام لازم برای تأمین آن توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی انجام می‌شود و در تأمین کالاهای اساسی مشکلی در بازار استان وجود ندارد.

کد خبر 673915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.