چلسی با پرداخت ۱۳ میلیون یورو جواهر برزیلی سانتوس را خرید

چلسی امضای قرارداد با آنجلو، بازیکن شگفت‌انگیز سانتوس را تایید کرد و شادی زیادی را برای این بازیکن و خانواده‌اش به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چلسی در بیانیه‌ای رسمی از جذب آنجلو، پسر شگفت‌انگیز و بااستعداد سانتوس خبر داد. این انتقال شادی زیادی را برای این بازیکن و خانواده‌اش به ارمغان آورده است، زیرا آن‌ها منتظر حضور در لیگ برتر هستند.

پدر آنجلو به شبکه برزیلی A Tribuna گفت: "این یک خوشحالی بزرگ و بدون توضیح است. همسر من و ایدنه دیاس داماسنو، (مادربزرگش) حداقل در شش ماه اول، کنار او خواهند بود تا زمانی که با آب و هوا انگلیس سازگار شود. اینجا کاملاً با آمریکای جنوبی متفاوت است. این کشور، زبان و اخلاق دیگری دارد. حضور دو برزیلی در تیم؟ کمک زیادی به پسرم می‌کند."

در بیانیه رسمی باشگاه آمده است: چلسی قرارداد آنجلو گابریل وینگر برزیلی از سانتوس را تکمیل کرد. این بازیکن ۱۸ ساله در برازیلیا به دنیا آمده است و با استعداد خاصی از فوتبال به استمفوردبریج می‌آید. وی ۱۲۹ بازی برای تیم اصلی سانتوس در تمام رقابت‌ها انجام داده است. به چلسی خوش آمدی آنجلو!

این بازیکن ۱۸ ساله، پس از ورود جوانانی مانند چزاره کاسادی، آندری سانتوس و کارنی چوکوومکا در تابستان گذشته، جدیدترین بازیکن آبی‌ها به تیم لندنی است. ستاره سانتوس پس از اینکه بارسلونا از رقابت برای جذب او انصراف داد، با مبلغ ۱۳ میلیون پوند به باشگاه چلسی پیوست.

انتظار می‌رود که این بازیکن جوان، به تیم چلسی در ایالات متحده ملحق شود تا آن‌ها تور پیش‌فصل خود را در این هفته آغاز کنند.

کد خبر 673881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.