ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس سطح شهر خرم‌آباد بازسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: به‌منظور رفاه هرچه بیشتر شهروندان، بالا بردن سطح رضایتمندی آن‌ها و نوسازی منظر شهر، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در حال بازسازی است، در راستای اجرای این طرح تمام ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس سطح شهر به‌طور کامل بازسازی می‌شود.

محمد قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل شهری خبر داد و اظهار کرد: این سامانه برای ثبت‌نام و ساماندهی رانندگان و ناوگان حمل‌ونقل بار راه‌اندازی شده است.

وی افزود: به منظور رفاه هرچه بیشتر شهروندان، بالا بردن سطح رضایتمندی آن‌ها و نوسازی منظر شهر، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی شهر در حال بازسازی است، در راستای اجرای این طرح تمام ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس در سطح شهر به‌طور کامل بازسازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این در طرح طی چند مرحله با ثبت اینترنتی به نشانی utcins.ir تکمیل مراحل ثبت‌نام پروانه فعالیت و کد رهگیری، دریافت پروانه فعالیت از سازمان حمل‌ونقل و دریافت سهمیه سوخت در کارت بانکی توسط سازمان انجام می‌شود که در گام نخست مالکان ناوگان حمل‌ونقل ثبت و شماره رهگیری را دریافت کردند.

قلاوند با اشاره به صدور پروانه فعالیت در حوزه حمل‌ونقل تصریح کرد: سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای وانت‌بار دیزلی ۴۰۰ فقره، وانت‌بار بنزینی ۷۸۰ فقره، مینی‌بوس ۵۰ فقره، اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری ۱۱۰ فقره و آمبولانس ۲۱ فقره پروانه فعالیت صادر شده است.

وی اضافه کرد: سهمیه افزایشی در کارت بانکی تا سقف ۲۲۵ هزار تومان برای ناوگان حمل‌ونقل باری که پروانه فعالیت از سامانه حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد دریافت کرده باشد، واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اقدامات سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد، تصریح کرد: به‌روز شدن قراردادهای غرفه‌های حمل‌ونقلی با دریافت نظریه کارشناسی ترمینال برون‌استانی تعاونی‌های مسافربری ترمینال شمال و شرق، واگذاری پروژه خدمات کارواش، تعویض روغن و تعمیرات خودروی ترمینال برون‌استانی، اجرای طرح نوسازی و تعویض تاکسی فرسوده به تاکسی صفر کیلومتر، تعمیر و بازسازی چیلر هواساز ترمینال برون‌استانی و اجرای طرح کارت‌پارک فاز دوم از اقدامات این سازمان است.

قلاوند اضافه کرد: نظارت بر تاکسی‌های سطح شهر، ساماندهی ناوگان باری به منظور جمع‌آوری تابلوهای مسافربر شخصی و بازسازی و نوسازی ۵۲ دستگاه اتوبوس درون‌شهری از دیگر اقدامات این سازمان در راستای خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل بوده است.

کد خبر 673873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.