بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد بر دست ستاره‌ای جدید!

هری مگوایر فاش کرد که پس از مذاکرات سخت با اریک تن‌هاخ، بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد از او سلب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری مگوایر، در ابتدا پس از جدایی اشلی یانگ و رفتنش به اینتر در ژانویه ۲۰۲۰، تنها شش ماه پس از اینکه او با انتقال به اولدترافورد از لسترسیتی، گران‌ترین مدافع جهان شد، بازوبند کاپیتانی را در یونایتد به بازو بست

این بازیکن ۳۰ ساله تا زمان انتصاب تن‌هاخ به عنوان سرمربی، (سال گذشته)، در قلب خط دفاعی شیاطین‌سرخ مهره‌ای ثابت بود. رافائل واران و لیساندرو مارتینز در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ از مگوایر جلو زده‌اند که همین موضوع، منجر به ایجاد علامت سوال‌های بزرگ در مورد وضعیت او به عنوان کاپیتان و بازیکن بلندمدت در باشگاه شد. تن‌هاخ اکنون به این مرد اطلاع داده که قبل از فصل جدید، کاپیتان خود را تغییر خواهد داد که این اتفاق مدافع یونایتد را "بسیار ناامید" کرده است.

مگوایر گفت: «من همیشه از اوله گونار سولسشر سپاسگزار خواهم بود که ابتدا این مسئولیت را به من سپرد و برای هر کسی که اکنون این مسئولیت را به عهده می‌گیرد آرزوی موفقیت دارم و از حمایت کامل من برخوردار خواهند بود.»

برونو فرناندز در اکثر فصل گذشته در حالی که مگوایر روی نیمکت نشسته بود، بازوبند را بر دست داشت و این بازیکن پرتغالی اکنون محبوب‌ترین گزینه برای انتخاب کاپیتان دائمی جدید یونایتد است‌. با این اتفاق، گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی احتمالی مگوایر از اولدترافورد تشدید خواهد شد. وستهام و استون‌ویلا از جمله تیم‌هایی هستند که در حال حاضر به جذب مدافع باتجربه شیاطین‌سرخ علاقه نشان داده‌اند.

مگوایر اولین بازی تدارکاتی یونایتد مقابل لیدز را در هفته گذشته از دست داد، زیرا برای ریکاوری از بازی‌های ملی با انگلیس در ماه ژوئن، مرخصی اضافی دریافت کرد. او ممکن است در دیدار دوستانه با لئون در تاریخ نوزدهم ژوئیه حضور داشته باشد.

کد خبر 673837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.