دفاع تمام قد رابی فاولر از رفتن لیورپولی‌ها به لیگ‌عربستان

رابی فاولر، از جردن هندرسون در مقابل انتقادات دفاع کرد، درحالی که او خواهان انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گزارش شده است که جردن هندرسون ملی‌پوش انگلیسی لیورپول، پیشنهاد سودآور تیم الاتفاق عربستان‌سعودی را پذیرفته که به موجب آن، هفته‌ای حدود ۷۰۰ هزار پوند درآمد کسب می‌کند.

رسانه‌ها، هندرسون را به خاطر در نظر گرفتن این پیشنهاد، مورد انتقاد قرار داده‌اند و بسیاری ادعا می‌کنند که او به خاطر پول، به خاورمیانه می‌رود.

فاولر، اسطوره لیورپول که هدایت تیم دسته دومی القادسیه عربستان را بر عهده گرفته، انتقاداتی را که به این مرد وارد شده بود را رد کرد و در رسانه The Mirror نوشت: «هیچ وقت به خوبی نفهمیدم چرا دستمزد فوتبالیست‌ها رسانه‌ای می‌شود. این موضوع بسیار حساس است، در حالی که میلیاردها دلار به‌دست‌آمده توسط سرمایه‌داران، هرگز زیر سوال نمی‌رود. من، جردن هندرسون، استیون جرارد یا هرکس دیگری را که برای فوتبال، به سعودی رفته، یا در فکر انجام این کار است را محکوم نمی‌کنم. نه به این دلیل که من هم پول می‌گیرم. همانطور که قبلاً توضیح دادم، من در لیگی پایین‌تر از لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی کار کرده‌ام، زیرا جاه‌طلبی خاصی برای سرمربی شدن دارم، و می‌خواهم خودم را ثابت کنم.»

وی افزود: «بدیهی است که من جردن را به خوبی می‌شناسم و با استیوی جرارد بزرگ شده‌ام. فکر می‌کنم استیون مانند من است، او می‌خواهد مربیگری کند، می‌خواهد خودش را ثابت کند و پس از ترک استون‌ویلا، پیشنهاد خوبی برایش وجود نداشت. حالا او از حمایت یک باشگاه بزرگ برخوردار است، در لیگی که می‌خواهد رشد کند و به یکی از لیگ‌های بهتر در جهان تبدیل شود. این یک فرصت عالی برای یک مربی با جاه‌طلبی بالاست، که به اوج برسد.»

هندرسون در صورت پیوستن به لیگ عربستان سعودی، با اسطوره لیورپول، استیون جرارد، دوباره متحد خواهد شد. او آخرین نام بزرگی است که به دنبال کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، انگولو کانته و ادوارد مندی راهی لیگ حرفه‌ای سعودی‌ها شده است.

ستاره سابق ساندرلند، بخشی از تیم لیورپول است که برای اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود به آلمان سفر کرده اما به زودی می‌تواند راهی عربستان سعودی شود.

کد خبر 673833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.