پاسخ سرمربی رئال‌مادرید به زمان استفاده‌ از جود بلینگهام

کارلو آنچلوتی مطمئن است که خرید جدید تیمش جود بلینگهام، در طول تور پیش‌فصل رئال‌مادرید به میزبانی ایالات متحده، بازی خواهد کرد

به گزارش خبرنگار ایمنا، جود بلینگهام در تابستان امسال با قراردادی ۱۰۳ میلیون یورویی (۸۸ میلیون پوند / ۱۱۰ میلیون دلار) از بوروسیا دورتموند به تیم اسپانیایی رئال‌مادرید پیوست و خود را برای اولین بازی خود برای این باشگاه آماده می‌کند.

با این حال، پس از اتمام فصل گذشته و دست و پنجه نرم کردن بلینگهام با مصدومیت، نگرانی‌هایی در مورد آمادگی جسمانی این ستاره وجود داشت، اما آنچلوتی معتقد است که او به زودی برای مادرید به میدان خواهد رفت.

وی به خبرنگاران گفت: "او بسیار جوان است و با دیگر هافبک‌هایی که داریم متفاوت است." ما بسیار خوشحالیم که جود در کنارمان قرار دارد و سطح رئال‌مادرید را بالا می‌برد. او سخت کار می‌کند و در تور پیش فصل، بازی خواهد کرد."

رئال‌مادرید درحالی در تور ایالات متحده چهار بازی برگزار خواهد کرد که با بازی مقابل آث میلان در بیست‌وسوم ژوئیه شروع می‌شود؛ آن‌ها همچنین به مصاف منچستریونایتد، بارسلونا و یوونتوس خواهند رفت.

ملی‌پوش انگلیسی امیدوار است که در طول این تور، فرصتی برای انجام اولین بازی خود با لباس تیم اسپانیایی داشته باشد، زیرا آنها برای فصل ۲۰۲۳-۲۴ آماده می‌شوند.

کد خبر 673826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.