نارضایتی پپ گواردیولا از فروش همزمان دو وینگر تاثیرگذار سیتی‌

در حالی که محرز می‌خواهد از سیتیزن‌ها جدا شود، پپ گواردیولا، سرمربی تیم، از این ایده که هر دو وینگر ستاره خود را در یک پنجره از دست بدهد، راضی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریاض محرز ملی‌پوش الجزایری، قبلاً قصد خود را برای ترک سیتی در تابستان امسال روشن کرده بود و ظاهراً این بازیکن اکنون به صورت شخصی با الاهلی عربستان سعودی به توافق رسیده است.

بن جاکوبز، روزنامه‌نگار، گزارش می‌دهد: در حالی که هنوز این قرارداد نهایی نشده، دو باشگاه قرار است ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده درباره انتقال محرز مذاکره کنند.

طبق گزارش‌ها، الاهلی در حال آماده سازی پیشنهادی ۳۰ میلیون پوندی (۳۹ میلیون دلاری) برای این بازیکن است و به او دستمزدی ۲۵ میلیون پوندی در سال (۳۲ میلیون دلار) پیشنهاد می‌کند.

سیتی شاید محرز و برناردو سیلوا را در همین پنجره از دست بدهد که دومی علاقه‌مند پیوستن به بارسلونا است‌. سیلوا از پاری‌سن‌ژرمن نیز پیشنهاد دارد اما او مشتاق است تا با غول‌های کاتالان قرارداد ببندد. در حالی که محرز می‌خواهد از سیتیزن‌ها جدا شود، پپ گواردیولا، سرمربی تیم، از این ایده که هر دو وینگر ستاره خود را در یک پنجره از دست بدهد، راضی نیست.

ستاره سابق لسترسیتی تا سال ۲۰۲۵ با قهرمان انگلیس قرارداد دارد و انتقال او به عربستان، اکنون به تمایل باشگاه برای اجازه جدایی، بستگی دارد.

کد خبر 673825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.