تاثیر متحول‌کننده‌ لیونل مسی در آمریکای شمالی؟

ویکتور مونتاگلیانی، رئیس کونکاکاف می‌گوید که لیونل مسی پس از پیوستن به اینترمیامی می‌تواند تاثیر متحول‌کننده‌ای در فوتبال آمریکای شمالی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی تابستان امسال پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن، به تیم میامی در MLS رفت؛ برنده هفت بار توپ طلا در میان هیاهوهای فراوان، وارد ایالات متحده شد و حالا رئیس کونکاکاف احساس می‌کند حضور او استانداردهای فوتبال در این قاره را بالا خواهد برد.

مونتالیانی به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: «همه همیشه به لیگ ما به عنوان آینده فوتبال نگاه کرده‌اند. اکنون دیدگاهی جهانی به MLS آمریکا وجود دارد. این تازه آغاز راه است. محدودیتی برای رشد فوتبال در منطقه ما وجود ندارد. حضور لیونل مسی در MLS، یک خبر فوق‌العاده است. او نه تنها بهترین بازیکن جهان در زمین، بلکه خارج از آن نیز هست. لئو یک سفیر فوق‌العاده برای آمریکا است. می‌توانید ببینید که بلیط‌ها چقدر درخواست دارند.»

سرخیو بوسکتس هم تیمی سابق مسی در بارسلونا، در فلوریدا به لئو ملحق خواهد شد، در حالی که جوردی آلبا نیز به این باشگاه لینک شده است. با این حال، ستاره‌های آرژانتین و اسپانیا، وظیفه دشواری دارند که اینتر میامی را از قعر جدول کنفرانس شرق نجات دهند. تیم جراردو مارتینو، ۱۱ بازی را بدون برد در MLS پشت سر گذاشته و اخیراً به تیم سنت لوئیس باخت.

ستاره سابق بارسلونا احتمالاً اولین بازی خود را برای اینترمیامی هفته آینده مقابل کروز آزول مکزیک در جام اتحادیه انجام خواهد داد.

کد خبر 673824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.