تفاهم‌نامه شهرداری و سپاه برای زیباسازی و فضاسازی شهر رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری میان شهرداری و سپاه با هدف زیباسازی و فضاسازی سیما و منظر شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور زیباسازی و فضاسازی سیما و منظر شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی، روز گذشته شهرداری تفاهم‌نامه همکاری با سپاه ناحیه مقاومت رشت امضا کرده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، از این پس، اقداماتی همچون آذین‌بندی معابر و خیابان‌ها در جشن‌ها و ایام سوگواری، دیوارنگاری و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به صورت محله‌محور با مشارکت شهرداری و سپاه انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات فرهنگی تنها در خیابان‌های اصلی و هسته مرکزی شهر رشت متمرکز است که طبق این تفاهم‌نامه، با استفاده از ظرفیت نیروهای سپاه و بسیج، خدمات‌رسانی عادلانه در مناطق محروم، کم‌برخوردار و حاشیه شهر بسط و گسترش خواهد یافت.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: مشارکت و همکاری سپاه و شهرداری در اقدامات فرهنگی موجب کاهش هزینه‌ها و بالارفتن سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر رشت مرکز استان گیلان بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه‌روز این جمعیت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر 673815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.