مهاجم یوونتوس در یک قدمی پاری‌سن‌ژرمن

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارد تا مهاجم جوان و آینده‌دار باشگاه یوونتوس را به خدمت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فابریتزیو رومانو، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌مند به جذب دوشان ولاهوویج مهاجم ۲۳ ساله یوونتوس است.

نمایندگان باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس در چند روز اخیر با هم ملاقات‌هایی داشته‌اند. باشگاه ایتالیایی که در نظر دارد تا مهاجم نوک جوان خود را با قیمتی معقول به فروش برساند، چند روز از باشگاه فرانسوی زمان خواسته تا درباره انتقال ولاهوویچ تصمیم بگیرد.

دوشان ولاهوویج آماده انتقال به پاری‌سن‌ژرمن است و باشگاه یوونتوس نیز در سمت دیگر تلاش می‌کند تا روملو لوکاکو را به خدمت بگیرد. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که انتقال مهاجم صرب نهایی شود تا در نهایت لوکاکو نیز بتواند از میلان به تورین سفر کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در هفته‌های اخیر چالش بزرگی به نام تمدید قرارداد کیلیان امباپه داشته و به همین دلیل در فکر جذب یک مهاجم جایگزین است. این باشگاه اعلام کرده که نمی‌خواهد امباپه به صورت رایگان منتقل شود و به این ترتیب تنها راه حل برای آن‌ها فروش امباپه در همین تابستان است؛ با جدایی ستاره فرانسوی، خرید دوشان ولاهوویچ اولین اقدام مهم برای جانشینی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود.

در ایتالیا، ولاهوویج که شرایط خود را در ترکیب فصل آینده یوونتوس بسیار متزلزل می‌بیند علاقمند است تا از جمع بازیکنان بانوی پیر جدا شود. در حال حاضر همه چیز به یوونتوس بستگی دارد؛ اگر این باشگاه موفق به جذب لوکاکو شود، در آن صورت با ولاهوویج خداحافظی خواهد کرد. بانوی پیر باید تصمیم خود را به سرعت بگیرد زیرا پی اس جی صبور نیست و می‌خواهد هرچه زودتر جانشینی برای امباپه خریداری کند.

ولاهوویج و پاری‌سن‌ژرمن آمادگی کاملی برای انجام این انتقال دارند و پیوستن احتمالی لوکاکو به یوونتوس این نوید را می‌دهد تا بیانکونری با انتقال ولاهوویج موافقت کند و ستاره صربستانی یوونتوس فصل بعد برای پایتخت‌نشینان فرانسه توپ بزند.

کد خبر 673813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.