آخرین اخبار دستگیری محمد صادقی / تحقیقات از بازیگر هنجارشکن ادامه دارد

محمد صادقی، بازیگر تازه‌کار و هنجارشکن که شب گذشته و امروز نیز با انتشار و تولید محتوای غیرمتعارف و غیرقانونی در شبکه‌های اجتماعی قصد جلب توجه داشت و مخاطبانش را به خشونت دعوت کرده بود دستگیر شد و تحقیقات از او با دستور قضائی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از صبح امروز اخباری مبنی بر دستگیری محمد صادقی، بازیگر تازه‌کار سریال بی‌همگان در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف دست به دست می‌شود که براساس آنچه خبرگزاری فارس نوشته است، این بازیگر کم‌تجربه، اما زودبازنشسته شب گذشته کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد و تهدید پلیس کرده بود؛ وی با تغییر چهره و آرایش زنانه و ترویج همجنس‌بازی به دنبال جلب مخاطب بود.

او که اخیراً با انتشار تصاویر عجیب از ظاهر زنانه و مطالب تهدیدآمیز سعی در معروفیت بیشتر داشته است، شب گذشته و امروز نیز با انتشار و تولید محتوای غیرمتعارف و غیرقانونی در شبکه‌های اجتماعی قصد جلب توجه داشت و مخاطبانش را به خشونت دعوت کرده بود که دستگیر شد و تحقیقات از او با دستور قضائی ادامه دارد.

کد خبر 673788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م‌.ر IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    10 5
    دست‌مامورادردنکنه‌که‌محمدصادقی‌روگرفتند‌خداحفظشون‌بکنه‌راستش‌چندساعت‌پیش‌ویدیوشودیدم‌که‌باچ‌سروضع‌عجیبی‌داشت‌‌خودشونشون‌میدادوحرفای‌زیادی‌میزد‌اینابه‌خاطرمعروفیت‌هرکاری‌میکنن‌‌
  • شهروندمسلمان IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 2
    چرامیگیرید دوباره رهایی میکنید اگرمجرم هست بدهید دادگاه،اگرنیست نبایدازاول اورابگیرید
  • لیلا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 3
    واقعا خوشحال شدم دستگیر شد خیلی چرت وپرت می گفت.منو یاد ریحانه پارسا انداخت اصلا لیاقت نداشت کنار بزرگانی مثل مهدی سلطانی بازی کنه.
  • اصغر IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 4
    خدا را شکر میکنم که بازیگر نشدم واگر نه حالا چطور میخواستم با این نگ که مردم در این چند ماه از بازیگرها دیدند زندگی کنم این چه روشن فکری هست که از زمان پهلوی تا حالا به اینها دادند
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 1
    درود برشرف مامورا.درود برشرفتون مامورای عزیز اجرتون با خدا.اون حقوقی که میگیرید نون جونتون.حلالترین نونه