سارقان ۱۰ میلیاردی منازل کاشانی‌ها دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که با دستبرد به هفت منزل در شهر کاشان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اموال شهروندان را به سرقت برده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان کاشان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند یکی از سارقان این پرونده را حین سرقت مجدد از منزل یکی از شهروندان شناسایی و دستگیر کنند. متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به هفت فقره سرقت منزل در شهر کاشان با همدستی دو متهم دیگر و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دیگر متهمان نیز توسط مأموران شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند، تصریح کرد: مقادیر قابل توجه اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف شد که شامل طلاجات، سکه، ارز، لوازم صوتی و تصویری، تابلو فرش، نقره‌ جات و تلفن همراه بود و ارزش مجموع این اموال برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام و خاطرنشان کرد: مقابله و برخورد قاطع پلیس با سارقان و مخلان امنیت در جامعه مورد تاکید است و شهروندان ضمن رعایت اصول مراقبتی و هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 673778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.