تسهیلات ویژه اتوبوسرانی اصفهان به هیئت‌های مذهبی شهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از سرویس‌دهی این شرکت به هیئت‌های مذهبی شهر در شب‌های ماه محرم خبر داد و گفت: تعرفه هر دستگاه اتوبوس ۱۰۰ هزار تومان است که ۸۷ درصد از این تعرفه توسط شهرداری اصفهان پرداخت می‌شود.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت اتوبوسرانی اصفهان مانند سال‌های گذشته خدمت‌رسانی به هیئت‌های مذهبی و عزاداران سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) را در دستور کار خود قرار داده است و کارکنان و ناوبران با عشق و ارادت نسبت به عزاداران حسینی به‌صورت ویژه و پس از شیفت کاری خود اقدام به سرویس‌دهی به این هیئت‌ها می‌کنند.

وی افزود: هر سال حدود ۱۹۰ هیئت مذهبی از شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان درخواست ارائه اتوبوس برای جابه‌جایی دسته‌های عزاداری می‌کنند و اتوبوسرانی نیز به هریک از این هیئت‌ها، متناسب با درخواست خود و توان شرکت بین یک تا دو دستگاه اتوبوس اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تعرفه هر دستگاه اتوبوس مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: به‌منظور کمک به هیئت‌های مذهبی شهر، ۸۷ درصد تعرفه توسط شهرداری اصفهان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: هر دستگاه اتوبوس در شب‌های ماه محرم همراه با راننده از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ نسبت به جابه‌جایی عزاداران اقدام می‌کند.

کد خبر 673772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.