اصفهان مشکی‌پوش محرم می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در آستانه محرم، شهر شهیدان مشکی‌پوش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌شود، گفت: دو هزار پرچم با طراحی جدید به‌مناسبت این ایام در سطح شهر اصفهان نصب خواهد شد.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ایام محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دو هزار پرچم با طراحی جدید به‌مناسبت این ایام در سطح شهر اصفهان نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه آذین‌بندی خیابان‌ها ویژه ایام محرم نیز توسط مناطق شهرداری انجام خواهد شد، افزود: در سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به‌مناسبت این ایام، چند برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در آستانه محرم، شهر شهیدان مشکی‌پوش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌شود، تصریح کرد: ویژه این ایام، ۴۰۰ المان اشک بر تیرهای چراغ‌های روشنایی شهر، ۸۰۰ ریسه عرضی با طرح اشک در محورهای اصلی شهر و ۱۱۰ المان با طرح کتل برای سازه‌های سولار در سطح شهر نصب شده است.

وی با اشاره به تغییر دیوار پازلی ساختمان جهان‌نما واقع در میدان امام حسین (ع) در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع)، خاطرنشان کرد: به‌دلیل اینکه فضاسازی شهری در این ایام با محوریت اشک طراحی شده، دیوار پازلی نیز با موضوع اشک ریختن برای سید و سالار شهیدان طراحی شده است.

کد خبر 673766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.